Waoo aftale med Skovbakkens beboer, hvis du ønsker det

Kære beboer på Skovbakken.

Torsdag d. 19.06.25 mellem 12.00 – 16.00 kommer Waoo forbi med deres fiberbil ( se også formand Dan Sharpe’s opslag på vores facebook side) hvor du har mulighed for at tilmelde dig grundejerforeningens aftale med Waoo.

Allerede har flere beboer rettet direkte henvendelse til Waoo for at gøre brug af aftalen, Waoo håber de sidste også har lyst til at komme med.

HER Waoo invitation til Skovbakkens beboer.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen